Administrator forum
Poziom 1.
Porażacz.
Obrażenia: 4 wręcz, 6 od elektryczności, gdy miota piorunami.
Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski.
Materiały: złoty drut, sztaba krasnoludzkiej stali, skóra (dowolny rodzaj), średni kryształ energetyczny.
Opis: miotające piorunami metalowe pazury z pewnością niejednokrotnie pomogą Ci w walce! Możesz ich używać zarówno jako broń dystansową, jak i wykorzystywać je do walki wręcz.
Mechaniczny pająk.
Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski.
Materiały: 2 sztaby żelaza, żelazne tryby, mały kryształ energetyczny.
Opis: możesz wytwarzać mechaniczne pająki, które pomagają Ci następnie w walce. Jeden pająk ma 5 punktów życia, 2 punkty uniku i zadaje 3 punkty obrażeń z celnością 2. Życie pająków może być przywracane poprzez reperowanie. Pająki, gdy już nie będą potrzebne w walce, składają się, tak, że można przechowywać je w ekwipunku.
Bomba ognista.
Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski.
Materiały: proch strzelniczy, ognisty pył, sztaba żelaza, lont.
Obrażenia: 4 zwykłe, 2 od ognia, 50% szans na płonięcie.
Opis: bomby ogniste mają dużą skuteczność w walce i niekiedy potrafią wywołać istne piekło na polu bitwy.
Poziom 2.
Kusza samopowtarzalna.
Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski, narzędzia cieśli.
Materiały: szczapa solidnego drewna, rzemień skórzany, sztabka dowolnego metalu, cięciwa.
Obrażenia: + 2 do obrażeń bełtu.
Opis: potrafisz skonstruować własną kuszę samopowtarzalną, pozwalającą oddawać po dwa strzały na turę.
Miotacz dymu.
Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski.
Materiały: sztaba dowolnego metalu, szczapa drewna, szklana fiolka, woda.
Opis: gdy otoczą Cię wrogowie, odcinając drogę ucieczki, wtedy bezcennym wynalazkiem miotacz dymu się okaże, bowiem na obszarze o promieniu do 100 stóp wytwarza on gęstą, mlecznobiałą mgłę.
Wyrzutnia sieci.
Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski.
Materiały: sieć, cięciwa, szczapa drewna, sztabka dowolnego metalu.
Opis: dzięki tej wyrzutni możesz schwytać swego wroga w pułapkę, z której raczej się już nie wydostanie...
Offline