Poziom 1.
Porażacz. Obrażenia: 4 wręcz, 6 od elektryczności, gdy miota piorunami. Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski. Materiały: złoty drut, sztaba krasnoludzkiej stali, skóra (dowolny rodzaj), średni kryształ energetyczny. Opis: miotające piorunami metalowe pazury z pewnością niejednokrotnie pomogą Ci w walce! Możesz ich używać zarówno jako broń dystansową, jak i wykorzystywać je do walki wręcz.
Mechaniczny pająk. Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski. Materiały: 2 sztaby żelaza, żelazne tryby, mały kryształ energetyczny. Opis: możesz wytwarzać mechaniczne pająki, które pomagają Ci następnie w walce. Jeden pająk ma 5 punktów życia, 2 punkty uniku i zadaje 3 punkty obrażeń z celnością 2. Życie pająków może być przywracane poprzez reperowanie. Pająki, gdy już nie będą potrzebne w walce, składają się, tak, że można przechowywać je w ekwipunku.
Bomba ognista. Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski. Materiały: proch strzelniczy, ognisty pył, sztaba żelaza, lont. Obrażenia: 4 zwykłe, 2 od ognia, 50% szans na płonięcie. Opis: bomby ogniste mają dużą skuteczność w walce i niekiedy potrafią wywołać istne piekło na polu bitwy.
Poziom 2.
Kusza samopowtarzalna. Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski, narzędzia cieśli. Materiały: szczapa solidnego drewna, rzemień skórzany, sztabka dowolnego metalu, cięciwa. Obrażenia: + 2 do obrażeń bełtu. Opis: potrafisz skonstruować własną kuszę samopowtarzalną, pozwalającą oddawać po dwa strzały na turę.
Miotacz dymu. Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski. Materiały: sztaba dowolnego metalu, szczapa drewna, szklana fiolka, woda. Opis: gdy otoczą Cię wrogowie, odcinając drogę ucieczki, wtedy bezcennym wynalazkiem miotacz dymu się okaże, bowiem na obszarze o promieniu do 100 stóp wytwarza on gęstą, mlecznobiałą mgłę.
Wyrzutnia sieci. Niezbędne przedmioty: warsztat kowalski. Materiały: sieć, cięciwa, szczapa drewna, sztabka dowolnego metalu. Opis: dzięki tej wyrzutni możesz schwytać swego wroga w pułapkę, z której raczej się już nie wydostanie...
|