Ostatnia Era


#1 2011-08-05 18:04:17

Dragenor

Administrator forum

Zarejestrowany: 2011-07-31
Posty: 37

"Wszelkie roboty małe i duże, czyli wielki spis klas i profesyj"

Księga ta, napisana przez dumnego szlachcica Eryka Rattera, stanowi istne kompendium wiedzy na temat wszelkich zawodów i klas, jakie znaleźć dziś możemy na terenie Isellonu. Zajrzyj tu, a może zrozumiesz swą ścieżkę. Zajrzyj tu, a może znajdziesz tu nową.


Klasy.


Wojownik.

Opis: siła i skuteczność w boju oraz niezwykła wytrzymałość pozwala przetrwać wojownikom niemal każdą bitwę. Także dzięki tej klasie możesz osiągnąć mistrzostwo we władaniu prawie każdą znaną w dniu dzisiejszym bronią. Walcz w imię wzniosłych ideałów, bądź też zostań potworem, postrachem Isellonu znaczącym swoją drogę krwawym żniwem!

Można wybrać specjalizację w danym typie broni, np. w buzdyganach, co daje profit + 1 do obrażeń, zadawanych ową bronią. Na początku gry można wybrać również jedną umiejętność poziomu pierwszego.

Zalecane rasy: krasnolud, nord.


Łotrzyk.

Opis: jeśli chcesz, by nigdy Ci nie brakowało grosza, a dla wielu napotkanych przez Ciebie postaci sakiewki stawały się lżejsze niż zwykle, to profesja łotrzyka jest wprost stworzona dla Ciebie. Wykorzystuj spryt w walce, nie bój się oszukiwać ni kłamać, a z każdej sytuacji w końcu wyjdziesz zwycięsko!

Łotrzyk może między innymi otwierać zamki, stosować trucizny, rozbrajać pułapki bądź dokonywać skrytobójczych zamachów. Na początku gry można wybrać jedną umiejętność poziomu pierwszego.

Zalecane rasy: niziołek, gnom.


Mag.

Opis: dzięki Arkanom możesz spełnić niemal każde swoje życzenie, choćby po to, coby zmienić swoich wrogów w krwawą miazgę, i to, co ciekawe, bez kiwnięcia palcem. Manipuluj energią, przywołuj groźne bestie, i twórz potężne artefakty, wykorzystując magię, by bronić słabszych, lub też używając jej we własnym interesie!

Możesz nauczyć się jednego czaru poziomu pierwszego oraz jednej runy na początku gry.

Zalecane rasy: allandorczyk, elf.


Łowca.

Opis: łowcy czują silną więź z lasem, w którym zazwyczaj się wychowują. Umieją znaleźć wspólny język ze zwierzętami, towarzyszącymi im na każdym niemal kroku. Są również mistrzami w zastawianiu pułapek oraz doskonałymi łuczarzami, przez co niestraszna jest im żadna knieja!

Możesz się nauczyć wytwarzać jeden typ łuku oraz jednej umiejętności łowcy na początku gry.

Zalecane rasy: driada.


Nekromanta.

Opis: magia śmierci to podstawowy aspekt nekromancji. Dzięki niej możesz wskrzeszać dawno umarłych, czy też rzucać potężne czary, wymagające krwawych ofiar, składanych zawsze ku chwale potężnego Curpsusa. Chcesz, żeby ludzie bali się Twego imienia, ale czy się odważysz zaigrać z samą śmiercią?

Możesz się nauczyć jednego czaru/klątwy na początku gry.

Zalecane rasy: mroczny elf.


Inżynier.

Opis: inżynierowie w walce wykorzystują liczne wynalazki, od armatek ręcznych, po potężne golemy. Pokonaj magię technologią, zaskocz wrogów pomysłowością!

Możesz się nauczyć wykonywać jeden wynalazek na początku gry.

Zalecane rasy: gnom.


Druid.

Opis: druidzi są obrońcami lasu, wojownikami od zawsze uświęconymi przez naturę. Mają oni niezwykłe zdolności metamorfomagiczne, co pozwala im zamieniać się w najróżniejsze stworzenia, od nędznej muchy, aż po wielkie niedźwiedzie. Potrafią również panować nad wybranym żywiołem. A jaki jest Twój żywioł?

Możesz się nauczyć jednego czaru poziomu pierwszego ze swego żywiołu na początku gry.

Zalecane rasy: driada, elf.


Paladyn.

Opis: paladyni, święci wojownicy, od wieków stojący na straży pokoju, są tymi, których zło od zawsze lęka się najbardziej. Wykorzystuj święte moce w walce ze złymi siłami, aby zostać bohaterem ludu i postrachem plugastwa!

Możesz się nauczyć jednego zaklęcia/błogosławieństwa na początku gry.

Zalecane rasy: allandorczyk, nord.


Profesje.


Kowal.

Opis: kowal może wykuwać bronie i zbroje oraz naprawiać podniszczone przedmioty.

+ 1 poziom umiejętności = + 1 pkt obrażeń/obrony w wykutym przedmiocie, można się nauczyć wykonywać 1 broń lub zbroję.

Od początku gry może naprawiać przedmioty.


Alchemik.

Opis: alchemicy mogą warzyć z ziół mikstury pomagające im w walce, uzdrawiające, bądź dodające im bonusy do statystyk.

+ 1 poziom umiejętności = + 1 gatunek rośliny/trofeum z którego możemy wykonywać mikstury.

Każda roślina/trofeum ma swoją jedną niepowtarzalną właściwość, którą zna alchemik.


Kopacz.

Opis: kopacze potrafią wydobywać rudy, czy też klejnoty, lub po prostu mogą się dokopać do wejścia do katakumb, ukrytego dotychczas gdzieś głęboko pod ziemią.

+ 1 poziom umiejętności = + 5% szansy na odnalezienie czegoś (50% na początku gry). Gdy szuka się wejścia do jakiegoś miejsca, nie trzeba wykonywać rzutu na powodzenie.

Kopacze mogą się również przebijać przez ściany (na początku gry 50% szansy, że strop w miejscu, w którym kopacz przebijał się przez ścianę zawali się. Wraz z każdym poziomem umiejętności - 5 % do szansy na zawalenie się).


Zaklinacz.

Opis: zaklinacze potrafią łapać dusze istot, po czym więzić je w przedmiotach, nadając im nowe właściwości. Mogą sprawić, że np. miecz będzie płonął wiecznym ogniem, lub zwykła zbroja zwiększy trudność zabicia bohatera.

+ 1 poziom umiejętności = + 1 nowa właściwość, + 5% szansy na złapanie duszy (na początku bohater ma 50% szansy).

Zaklinacz od początku gry posiada czar łapanie duszy.


Bard.

Opis: bardowie opiewają czyny dzielnych bohaterów, śpiewają romantyczne ballady, albo grają skoczne melodie.

+ 1 poziom umiejętności = + 1 nowa ballada, + 5% szansy na to, że inne postacie po wysłuchaniu utworu będą pod wpływem natchnienia (na początku 50% - natchnienie daje profity do statystyk, zależne od wysłuchanej ballady).

Bard na początku gry wybiera instrument, na jakim będzie grał: lutnię, harfę bądź też fletnię.


Zielarz.

Opis: zielarze potrafią wykonywać okłady lecznicze, wytwarzać maści, czy też szybko tamować krwawienie, a to wszystko dzięki niezwykłym właściwościom ziół, z których korzystają.

+ 1 poziom umiejętności = + 1 nowy typ maści/okładu leczącego jedną nową przypadłość.

Od początku gry zielarz może tamować krwawienie.


Retoryk.

Opis: profesja ta pozwala wpływać na innych ludzi. To dzięki niej możemy kogoś łatwiej sprowokować, lub pochlebstwami sprawić, żeby ktoś nas polubił. Z pewnością ułatwi to nam załatwienie wielu spraw.

+ 1 poziom umiejętności = + 5% szansy na udaną akcję retoryczną (na początku gry gracz ma 50% szansy), + 1 akcja retoryczna.

Na początku gry można wybrać jedną akcję retoryczną w której będziemy najlepsi (+ 10% szansy na powodzenie) spośród: pochlebstwa, łapówki, zniewagi, groźby, żartu, przemowy, wyśmiania, prośby, negocjacji i oczarowania. Na pozostałe 50% szansy.

Postacie, które nie posiadają umiejętności retorycznych, mogą również korzystać ze wszystkich jego akcji, jednak będą wówczas miały jedynie 30% szansy.


Profesje specjalne (do wybrania jedynie na początku gry).


Wróżbita.

Opis: wróżbici to osoby obdarzone darem jasnowidzenia. Potrafią odczytać co się wydarzy, bądź też już wydarzyło - na czym ich dar się opiera. Często pomagają im w tym różne, magiczne przedmioty, takie jak popularna kryształowa kula lub mniej znane łzy rozpaczy. Doświadczony wróżbita w walce to niezwykle groźny przeciwnik, przed którym ciężko uniknąć.
Nieliczni wróżbici opanowali zdolność do niezwykłej komunikacji z istotami eterycznymi, takich jak duchy. Podobno to właśnie dzięki nim zawdzięczają ich zdolności, choć nawet i oni nie są tego pewni.

+ 1 poziom umiejętności = + 1 wróżba przyszłości na dzień, + 2 wróżby przeszłości, również na dzień

Wróżbici mogą odczytywać swoją przyszłość, a także przyszłość jakiejś innej istoty, raz dziennie na poziom. Przeszłość są w stanie odczytywać dwa razy dziennie - także na poziom. Podczas walki wróżbita musi wykonać udany rzut na koncentrację i nie może wykonywać żadnych czynności w czasie rzutu. Jeżeli rzut się nie uda, wróżba się nie pojawi, a ponowne użycie może nastąpić dopiero po 3 rundach. Podobnie jak w przypadku zaklęć, wróżba nie marnuje się i można spróbować użyć jej ponownie. W przypadku spotkania istoty eterycznej żadna ze stron nie może oddać się agresji.

Offline

 
Internetowe RPG - gry MMO i MMORPG online Toplista gier PBF

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rockowisko.pun.pl www.soltantosandecja.pun.pl www.telefonyapple.pun.pl www.rpgnaruto.pun.pl www.moonots.pun.pl