Administrator forum
Łapanie Dusz (przewaga aury niewymagana).
Koszt: 0 PE.
Opis: gdy rzucone na inną istotę, po jej śmierci pozwala zdobyć jej duszę (na początku 50% szans na przechwycenie duszy, +5% szans z każdym poziomem profesji).
Dzięki zaklinaniu duszy można nadać nowe właściwości przedmiotom (stałe). Ilość punktowa danego efektu jest równa poziomowi profesji. Jeden przedmiot pomieści tylko jedną duszę, tudzież i efekt.
Właściwości (1/poziom).
Smocza siła.
Opis: bonus do obrażeń.
Wytrzymałość skały.
Opis: bonus do życia.
Wytrwałość wojownika.
Opis: bonus do trudności zabicia.
Elfia moc.
Opis: bonus do ilości otrzymywanej energii.
Święta aura.
Opis: bonus do aury.
Wężowa zwinność.
Opis: bonus do punktów uniku.
Ognista odporność.
Opis: bonus do odporności na ogień.
Mroźna ochrona.
Opis: bonus do odporności na zimno.
Piorunująca moc.
Opis: bonus do odporności na elektryczność.
Odporność na toksyny.
Opis: bonus do odporności na truciznę.
Wiedza mędrca.
Opis: bonus do otrzymywanego doświadczenia.
Offline