Łapanie Dusz (przewaga aury niewymagana). Koszt: 0 PE. Opis: gdy rzucone na inną istotę, po jej śmierci pozwala zdobyć jej duszę (na początku 50% szans na przechwycenie duszy, +5% szans z każdym poziomem profesji).
Dzięki zaklinaniu duszy można nadać nowe właściwości przedmiotom (stałe). Ilość punktowa danego efektu jest równa poziomowi profesji. Jeden przedmiot pomieści tylko jedną duszę, tudzież i efekt.
Właściwości (1/poziom).
Smocza siła. Opis: bonus do obrażeń.
Wytrzymałość skały. Opis: bonus do życia.
Wytrwałość wojownika. Opis: bonus do trudności zabicia.
Elfia moc. Opis: bonus do ilości otrzymywanej energii.
Święta aura. Opis: bonus do aury.
Wężowa zwinność. Opis: bonus do punktów uniku.
Ognista odporność. Opis: bonus do odporności na ogień.
Mroźna ochrona. Opis: bonus do odporności na zimno.
Piorunująca moc. Opis: bonus do odporności na elektryczność.
Odporność na toksyny. Opis: bonus do odporności na truciznę.
Wiedza mędrca. Opis: bonus do otrzymywanego doświadczenia.
|