Dragenor - 2011-08-06 14:32:25

Łapanie Dusz (przewaga aury niewymagana).
Koszt: 0 PE.
Opis: gdy rzucone na inną istotę, po jej śmierci pozwala zdobyć jej duszę (na początku 50% szans na przechwycenie duszy, +5% szans z każdym poziomem profesji).

Dzięki zaklinaniu duszy można nadać nowe właściwości przedmiotom (stałe). Ilość punktowa danego efektu jest równa poziomowi profesji. Jeden przedmiot pomieści tylko jedną duszę, tudzież i efekt.

Właściwości (1/poziom).

Smocza siła.
Opis: bonus do obrażeń.

Wytrzymałość skały.
Opis: bonus do życia.

Wytrwałość wojownika.
Opis: bonus do trudności zabicia.

Elfia moc.
Opis: bonus do ilości otrzymywanej energii.

Święta aura.
Opis: bonus do aury.

Wężowa zwinność.
Opis: bonus do punktów uniku.

Ognista odporność.
Opis: bonus do odporności na ogień.

Mroźna ochrona.
Opis: bonus do odporności na zimno.

Piorunująca moc.
Opis: bonus do odporności na elektryczność.

Odporność na toksyny.
Opis: bonus do odporności na truciznę.

Wiedza mędrca.
Opis: bonus do otrzymywanego doświadczenia.

www.minecraftworld.pun.pl www.esperanna.pun.pl www.pracasocjalna.pun.pl www.gm81a.pun.pl www.killarneypopolsku.pun.pl