#1 2011-08-06 14:12:24

Dragenor

Administrator forum

Zarejestrowany: 2011-07-31
Posty: 37

Druid

Poziom 1.

Przyzwanie obrońcy lasu (ziemia).
Koszt: 6 PE ziemi.
Komponenty: liść/kawałek kory/szyszka/inny fragment lasu.
Typ: oddziałujące na otoczenie.
Opis: pozwala na przywołanie małego drzewca, który będzie pomagał druidowi w walce aż do swojej śmierci.

Gradobicie (woda).
Koszt: 7 PE wody.
Typ: oddziałujące na otoczenie.
Opis: na wybrany obszar (maksymalnie 30 x 30 stóp - kwadrat o boku 10m) spada deszcz ogromnego gradu, zadając istotom w jego obrębie 5 obrażeń obuchowych za każde trafienie i 2 obrażenia od mrozu za znalezienie się w samym obszarze. 20% szans na ogłuszenie trafionej istoty.

Ognista kula (ogień).
Koszt: 4 PE ognia.
Komponenty: ogień.
Typ: oddziałujące na otoczenie.
Opis: w wybranym kierunku możesz posłać ognistą kulę, która, gdy rozbije się o cel, wybucha, zadając po 5 obrażeń od ognia istotom, które znajdą się w odległości maks. 10 stóp od niej. Jeżeli kula rozbije się o jakąś istotę, zadaje jej wtedy 10 obrażeń od ognia.

Poziom 2.

Przemiana (wszystkie).
Koszt: zależnie od rozmiaru istoty. Przemiana w istotę:
a) filigranową - 7 PE
b) małą - 8 PE
c) średnią - 9 PE
d) dużą - 10 PE
d) kolosalną - 12 PE.
Komponenty: cząstka istoty, w którą chcemy się zamienić.
Typ: oddziałujące na bohatera.
Opis: pozwala przemienić się w wybraną istotę na czas 12 kolejek. Po rzuceniu zaklęcia nie można już cofnąć jego działania do czasu, aż nie skończy się czas.

Skalna zbroja (ziemia).
Koszt: 10 PE ziemi (+ 1 za każdą następną kolejkę działania).
Komponenty: skalne okruchy.
Typ: oddziałujące na bohatera.
Opis: tworzy wokół bohatera grupę orbitujących kamieni, stanowiących doskonałą ochronę przed ciosami wrogów (ale i też przeszkodę w atakowaniu ich, choć nie w czarach). Idealne zaklęcie, aby przedrzeć się przez dużą grupę, przesądziło o wyniku wielu różnych bitew. Zwykle trwa kwadrans (czyli 3 kolejki), ale czas działania zaklęcia można znacznie wydłużyć. +10 do trudności zabicia bohatera.

Huragan (wiatr).
Koszt: 8 PE wiatru.
Komponenty: pióro.
Typ: oddziałujące na otoczenie.
Opis: tworzy magiczny wiatr, zdolny przełamać szyki wroga, zdezorientować go, bądź po prostu powalić.

Offline

 
Internetowe RPG - gry MMO i MMORPG online Toplista gier PBF

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bewu.pun.pl www.tirowcy.pun.pl www.elitarnipogromcyzla.pun.pl www.ziemsu2012.pun.pl www.samowolka.pun.pl