Poziom 1.
Święta aura. Poziom: 1. Koszt: 3 PE. Typ: błogosławieństwo oddziałujące na bohatera, bądź też na jego sojuszników. Opis: dobra aura wzmacnia się. + 5 do aury na 10 kolejek.
Przywrócenie życia Poziom: 1. Koszt: 5 PE. Typ: błogosławieństwo oddziałujące na bohatera, bądź też na jego sojuszników. Opis: Przywraca 4 punkty życia.
Pokuta. Poziom: 1. Koszt: 6 PE (+ 2 za każdego wroga). Typ: zaklęcie oddziałujące na inną istotę. Opis: zadaje obrażenia wrogom posiadającym złą aurę. Rzut na siłę woli na strach, wywołuje osłabienie. Ilość obrażeń jest równa ilości złej aury wroga.
Poziom 2.
Święta broń (bierna). Poziom: 2. Typ: czar oddziałujący na otoczenie. Opis: dodaje modyfikator dodatni do obrażeń zadawanych nieumarłym istotom (1 punkt mod./poziom) do aktualnie używanej broni.
Modlitwa. Poziom: 2. Koszt: 4 PE (+ 1 za każdą następną istotę). Komponenty: kadzidło. Typ: czar oddziałujący na bohatera, bądź też na jego sojuszników. Opis: dodaje bonus na 1 dzień dla istot objętych modlitwą. + 1 do trudności zabicia, dobrej aury oraz do punktów życia.
Uzdrawiające poświęcenie. Poziom: 2. Koszt: 6 PE. Typ: czar oddziałujący na bohatera, bądź też na jego sojuszników. Opis: wskrzesza wybraną istotę w zamian za spadek życia rzucającego czar do 1 PŻ.
|