Poziom 1.
Otwieranie prostych zamków. Niezbędne przedmioty: wytrychy. Opis: umożliwia łotrzykowi otwieranie niezbyt złożonych zamków przy pomocy wytrycha (test zręczności).
Kradzież kieszonkowa (początkujący). Opis: pozwala na niezbyt wprawną kradzież kieszonkową. Test zręczności z modyfikatorem + 2 na udaną kradzież upatrzonego przedmiotu.
Cień (bierna). Opis: umiejętność ta sprawia, że jesteś niemalże niewidzialny pod osłoną ciemności i potrafisz poruszać się bezszelestnie, a to dzięki osiągnięciu mistrzostwa w kryciu się. Jeśli ktokolwiek będzie chciał Cię wówczas wypatrzyć, będzie musiał wykonać test na spostrzegawczość o wybranym stopniu trudności, ze sporym modyfikatorem - 5 do niego.
Poziom 2.
Otwieranie średnich zamków. Niezbędne przedmioty: wytrychy. Opis: umożliwia łotrzykowi otwieranie średnio złożonych zamków przy pomocy wytrycha (test zręczności).
Trucicielstwo (bierna). Opis: bohater staje się znakomitym trucicielem, przez co wie, gdzie, jak i kiedy umieścić truciznę przy swej ofierze (+ 5 do testów inteligencji z tym związanych).
Poruszanie się po mieście (bierna). Opis: pozwala doskonale poruszać się po mieście, acz nie tylko po jego ulicach, ale także po każdym miejscu, jakie się w nim znajduje, np. dachach domów (+ 5 do testów inteligencji, zręczności i spostrzegawczości związanych z poruszaniem się po mieście).
|